Alles over: Bestellen
Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je kunt als gast bestellen bij Café Huis®, maar een account maakt je volgende aankoop sneller en makkelijker.

Waar kan ik Café Huis® koffie kopen?

Onze exclusieve merken zijn alleen verkrijgbaar op cafehuis.nl.

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending bij bestellingen vanaf €40! Voor Nederland betaal je €4,95 en voor België €6,95. Geniet van snelle levering aan huis.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Je kunt je kortingscode invoeren tijdens het afrekenproces.

Verzenden jullie wereldwijd?

Nee, we verzenden alleen binnen Nederland en België.

Alles Over: Betaling
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt veilig betalen met iDEAL, PayPal, Klarna, ApplePay, Bancontact en Creditcard.

Kan ik een factuur ontvangen?

Ja, neem contact op met onze klantenservice, en je ontvangt binnen 24 uur je factuur.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, met Klarna kun je ervoor kiezen om achteraf te betalen. Je ontvangt de factuur pas nadat je de producten hebt ontvangen.

Is mijn betaling veilig?

Ja, alle betalingen worden verwerkt via beveiligde en versleutelde systemen, zodat jouw gegevens altijd veilig zijn.

Alles Over: Levering
Wanneer kan ik m'n bestelling verwachten?
  • Bestel voor 16:00 uur en ontvang je bestelling de volgende dag. We verzenden via PostNL in Nederland en DHL in België.
  • Let op: dit is geen garantie, na 16:00 uur wordt je pakket overgedragen aan de bezorgdienst, en hebben wij hier geen invloed meer op.
  • Duurt het langer dan normaal en geeft je trackinglink geen updates, neem dan contact met ons op.
Kan ik m'n bestelling volgen?
  • Ja, je ontvangt een trackinglink zodra je bestelling is verzonden, zodat je deze kunt volgen.
  • Duurt het langer dan normaal en geeft je trackinglink geen updates, neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Zodra je bestelling is geplaatst, kunnen we helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Neem contact op met onze klantenservice om te zien wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Ja, tijdens het afrekenen heb je de optie om een ander adres op te geven dan je eigen adres. Dit is handig als je het pakket bijvoorbeeld op je werk of bij iemand anders wilt laten bezorgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?

Als je niet thuis bent, zal de bezorgdienst eerst proberen het pakket bij je buren af te leveren. Lukt dat niet, dan wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht, waar het maximaal zeven dagen voor je klaarligt.

Mijn zending is beschadigd of incompleet. Wat nu?

Hoewel we elke bestelling zorgvuldig verpakken, kan het gebeuren dat er tijdens transport iets misgaat. Dat is natuurlijk vervelend, en we lossen dit graag snel voor je op.

Stuur ons een e-mail via info@cafehuis.nl of een bericht via WhatsApp met je ordernummer en duidelijke foto's van:

  • De doos
  • De inhoud
  • De beschadiging

We nemen zo snel mogelijk contact met je op om een oplossing te bieden.

Alles Over: Retourneren
Kan ik een product retourneren?

Ben je niet tevreden over onze producten? Dan kun je je bestelling binnen 14 dagen retourneren en je geld terug ontvangen. Ook geopende verpakkingen nemer we retour bij Café Huis®. Bekijk hieronder hoe het retourproces werkt.

Hoe retourneer ik?
  • Stuur een e-mail naar retour@cafehuis.nl en geef aan dat je wilt retourneren.
  • Wij sturen je een retourformulier per e-mail.
  • Vul het retourformulier in en voeg het toe aan je retourzending.
Wat zijn de voorwaarden?
  • Retourneren is mogelijk binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Uit een verpakking mag niet meer dan 150 gram ontbreken. Verpakkingen worden nauwkeurig gewogen bij ontvangst.
  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, tenzij het product beschadigd of defect is bij ontvangst.
  • Retourneren is alleen mogelijk voor bestellingen die geplaatst zijn via de Café Huis® website.
  • Heb je een pakket of bundel gekocht, dan dient deze in zijn geheel geretourneerd te worden.